Bonjour,
Ma boite de réception ne reçoit plus de messages depuis deux jours
Les personnes qui tentent de m'envoyer un message reçoivent le message suivant :
This is the mail system at host out24.mail.ovh.net.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
…said:
550 sorry, user over quota [mx1] (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)
Quelle est la solution ?
Cdt
user over quota
le message est clair pourtant
vous avez dépassé votre quota.
Faites le ménage puis videz la corbeille.