Bonjour,
Depuis quelques semaines, je ne parviens plus à envoyer des mails vers Hotmail. Que faire ?
Voici le message d'erreur :
This is the mail system at host mo577.mail-out.ovh.net.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
This is the mail system at host mo577.1out.ovh.net.out.ovh.net.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
Bonjour,
Comme vous avez coupé la partie utile du message d'erreur, on ne peut rien conclure. Peut-être même que l'adresse de votre destinataire n'existe pas.
Bonjour @StephanieJ7,
Afin qu’un retour puisse vous être apporté, je vous invite à ajouter davantage d’informations.
^FabL